Her ölçekten şirketin ihtiyacı
Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.
Her ölçekten şirketin ihtiyacı
Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.
Logo CRM
Her ölçekten işletmenin süreçlerine uygun şekilde geliştirilen Logo CRM; satış ve pazarlama ekiplerinin veya teknik ekiplerin tüm randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerini düzenlemelerini sağlıyor. Logo’nun ERP Çözümleri ile entegre çalışan Logo CRM, bu sayede anlık takip ve raporlama imkanı da sunuyor. Mobil cihazlarda da kullanılabilen Logo CRM ile satış ekipleri henüz müşterinin yanındayken bile anında sipariş girebiliyor ya da stok durumunu inceleyerek ona göre sipariş alabiliyor.
Logo CRM'in sunduğu Outlook entegrasyonu sayesinde, e-posta gönderen bir müşterinin sistemdeki tüm kayıtlarına anında ulaşmak mümkün oluyor. Bu kayıtlar; daha önce yapılmış sözleşmelerden sipariş detaylarına kadar pek çok kalemi içerebiliyor.
Teklif hazırlama, müşteri ziyareti yönetimi, zaman yönetimi gibi pek çok özelliği de barındıran Logo CRM'in Logo Notifier Service fonksiyonu da yapılan işlemlerin anlık olarak bildirilmesini sağlıyor. Kısacası Logo CRM bir işletmenin hem kurumsal hafızası hem de satıştaki en etkili destekçisi oluyor.
CRM nedir, ne kazandırır?
Bir işletmenin en değerli iki varlığı, çalışanları ve müşterileridir. Bu iki varlığı ortak bir platformda buluşturan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), çalışanların, dolayısıyla da işletmenin müşterilerle olan iletişimini güçlendirir. Temel müşteri verilerinden satış sonrası desteğe kadar müşterilerle ilişkili bütün süreçleri kapsayan CRM, işletmelerin müşterilerini daha iyi tanımasını sağlar.
Hangi İşletmeler CRM kullanabilir?
Mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar her ölçekten firma CRM ile müşteri ilişkilerini düzenleyip daha kaliteli hizmet sunarak markaya bağlılık oranlarında artık elde edebilir.
CRM cözümü seçerken nelere dikkat edilmelidir?
CRM çözümü seçerken, ERP ile entegre çalışabilen, mevcut ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, gelecekte oluşabilecek ihtiyaçları da karşılayabilecek esneklikte bir yapının tercih edilmesi önemlidir. Uygulamanın mobil ortamda da kullanılabilmesi, satış ekiplerinin müşteri ihtiyaçlarına anlık cevap vermesini sağlayacaktır.